Aaah, jag älskar min gitarr.

Fan. Jag vill inte alls åka till stan. Jag är nyförälskad i min gitarr nu ju. Vi har suttit och myst till Hotel Yorba och haft det jättebra. Jag är askass, speciellt på fingerspel. Men det gör ingenting för jag blir alldeles glad i magen när jag spelar. Oh. Jag vill spela mera. Kanske ska ta med gitarren? Desireé gillar ju för tusan också att spela gitarr. Nu snackar vi RIKTIG gitarr. Inga färgglada knappar på en plastbit till nåt fånigt playstation eller Xbox. Jag älskar dig gitarren. Jag ska aldrig överge dig så länge igen. Jag ska stämma dig nu. Riktigt ordentligt. Sen ska vi leka varje dag, resten av sommaren. Med Hotel Yorba, Anyone Else But You, Augusti I Helvetet, Tusen Dagar Härifrån, This Is The Year. Sen kan jag inga fler låtar. Och jag kan knappt de där låtarna. Nu måste jag springa till bussen. Jag saknar dig redan gitarren <3

The White Stripes - Hotel Yorba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0