Vi vet att du kissar i duschen.

Ett litet tips inför kvällen: Björn Gustafsson hos Robin ikväll. Robins, 21.00 på SVT1. Björn och Robin. Tillsammans. Det är nästan så att jag skrattar bara jag tänker på det. Hoppas Robin driver skiten ur Björn, eller tvärsom. Det är ganska lustigt ändå... Robin är lika gammal som mig, och Björn är ett år yngre än mig. Är det här ett tecken på att vi börjar bli gamla eller vad? Nu är till och med komikerna yngre än mig. Jag får ångest och känner för att... Ja, åtminstone skaffa ett litet kid eller nåt. Och nu menar jag inte att jag ska införskaffa en rådjursunge, jag menar alltså kid som i barn.

Nu ska jag byta låtar i min lilla knubbis (mp3-spelaren) och sen ska jag sminka mig, sen får jag hoppa på tåget till Falköping. Det låter bra det. Trevlig helg. Utifall att Jimmy inte låter mig blogga, han gnäller redan över mitt Facebook-beroende. Ja jäklar ja, han har pli på mig!

Ted Gärdestad - En Egen Måne

Kommentarer
Postat av: Saturnine

Alla hockeykillar pissar i duschen! Jonas blev helt förskräckt när jag berättade denna världsomsusade nyhet, OMG! ;D

2008-03-07 @ 12:53:38
URL: http://saturnine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0