Thailand har en rik och omväxlande flora och fauna.

Hoho. Det känns som att min hjärna börjat smälta och rinna ut genom öronen. Jag hatar källkritik. Kan man inte bara få skriva att man är dum, naiv och lättlurad och tror på allting man hör? Det är jag ju, så det vore faktiskt inget hittepå. Fråga mitt ex och min före detta bästa vän bara. Haha. Hoho. Det där var faktiskt inte alls roligt egentligen utan bara tragiskt. Men det var så längesen jag kom med någon bitter kommentar om det så jag fick bara lov.

På tal om det så känns det jättekonstigt att faktiskt lita på någon. Och läskigt. Läskigt som fan. Nu kan man ju vara lite motsägelsefull och säga att, ja men om det är läskigt så litar du väl ändå inte på honom? Jo. Men i den bemärkelsen litar jag ju inte på någon. För det gör jag ju inte, inte sådär till 100% som jag gjorde förr i tiden. Det har ju inte med honom att göra, det beror ju på mig själv. Men att jag litar på honom så att jag ändå inte är helt supernojjig så fort jag inte vet vad han gör, som jag trodde att jag skulle vara. Att jag faktiskt tror på honom när han säger att han aldrig skulle göra så mot mig. Och det är det som är det läskiga.

Nu ska jag inte plugga mer idag. Det får helt enkelt bli så att den sista uppgiften skickas in försent. Det gör nog inte så mycket eftersom jag ändå bara satsar på ett G. Om jag pluggar mer idag så dör jag nog. Man kan faktiskt inte slita ut sig redan i denna unga ålder. Om typ 60 år ska jag dö.

Laleh - Snö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0