Stupid swedish girl.

Och så när man läser instruktionerna för turistrapporten för 134'de gången så ser man plötsligt en rad som man inte alls sett förut. En rad som innebär att man måste göra om hela skiten från början. Grattis Pernilla, grattis! Vilken eufori jag befinner mig i nu. Inte. Jag funderar på att sätta i mig min Ben&Jerry's jag har i frysen i ren trots, fastän jag tänkt spara den tills i helgen. Fast å andra sidan gjorde den raden också att hela arbetet blev mycket lättare för nu slipper jag tänka så mycket själv. Synd bara att jag fick lov att börja om helt från början för att slippa tänka själv. Men men. Ingenting är ju så roligt som Geografi B så det är bara att sätta igång! Det måste ju vara därför jag läst om kursen 4 gånger, för att den är så himla rolig! Uhm. Fuck you, bajssnopp.

Adele - Chasing Pavements


Kommentarer
Postat av: Saturnine

Inge bajssnopp!

2008-03-17 @ 22:06:14
URL: http://saturnine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0