Puss i påsk!

Nu har jag påsklov. Visserligen bara i fyra dagar. Men ändå. Så nu sitter jag mest och är påskkärringsvakt, eller vad det heter. Visserligen är det knappt några barn som går påskkärring längre, men man måste ju ställa upp för de få som för traditionen vidare. Annars har vi ätit påskbord på dagis och Märta gick efter mottot: "Ta lax, det är dyrt... Ehm, gott!" Och hade tallriken full av lax. Äter barn gravad lax? Barn nuförtiden alltså. De är konstiga.

Dags att leta på ett recept på scones till mitt och Jockes tea-party. Var är det jättebra receptet som jag och Des alltid använde? Ja. Hur ska ni kunna veta det. Så jag får väl helt enkelt slänga mig in i receptskåpet och leta vidare.

Rufus Wainwright - Instant Pleasure

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad har du påsklovat för något iår ;)

2008-03-20 @ 17:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0