Oh, I love you, I wish you got the flu.

Idag blev jag friad till på jobbet. Det var minsann inte dåligt. Det var Theo som friade, med korken till en tuschpenna. Jag är helsåld. Theo är också sådär alldeles lagom. Som Jimmy. Haha. Och som Elias var när han var liten. Elias är fortfarande #1 förstås. Det är bara det att han blivit för stor för att ta upp och pussa och krama. Nuförtiden bygger vi mest med lego och han visar alla sina uppfinningar. Plus att han är kär i Mathilde. Så jag har gått över till Theo. Och Isak förstås när jag är på den andra avdelningen. Problemet är bara att Isaks storebror har en liten crush på mig. Men men. Jag har hjärta nog för alla. Det finns så mycket kärlek i mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0