Long time, no see.

Jag bjur lite bilder eftersom det var så längesen sist. Vart fan är min kamera förresten?

image72
Snuttepatte och jag leker brats hemma hos Anna någon gång i mitten av februari.

image73
Jimmy gör det han är bäst på. Dricker. Så länge det inte är whiskey alltså.

image74image75
Jolin och Evelina på hotellrummet i Norrköping.

image76
Hanna och jag innan Klubb Phone Me. Posa? Vem? Jag? Nähä.

image77
Thea, Sandylicious och jag hemma hos Hanna.

Ja. Det var väl bara det. Och det faktum att Jen blandar ihop sms'et där jag skriver att jag inte ska komma på hennes fest ikväll med Erics sms där han skriver att han ska komma är ganska roligt. Så jag får svaret: "Vad kul! Du får gärna ta med dig nån!" På att jag inte kommer. Och Eric som har skrivit att han ska komma får svaret: "Nej, vad tråkigt!" Haha. Klockrent Jenny. Eric måste känna sig så oerhört välkommen.

Johnossi - Glory Days To Come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0