Keep on the sunny side.

Aaah. Vilken kväll. Färdig med turismrapporten. Sen väääärldens skönaste bad med massa myspys härlig musik till. Följt av middag som bestod av lax, med pasta och pesto. Ett avsnitt av Kyle XY och nu sitter jag här med en toning i håret som snart ska sköljas ur. Såna här kvällar borde man ha varje kväll. Jag unnade mig lite Coca-Cola också eftersom jag var så duktig med rapporten. Uhm. Okej. Jag unnar mig Coca-Cola nästan varje dag. Det finns alltid en anledning att unna sig Coca-Cola. Som att jag orkade gå upp i morse, det är en anledning till att unna sig Coca-Cola. Eller att solen skiner. Eller att det snöar. Eller att det regnar.

Jag känner mig helt galet positiv och peppad till... ALLTING! Helt sjukt. Imorgon är det skärtorsdag och vi får påskmiddag på dagis. Woohoo. Till och med det ska bli kul. Allting är helt underbart. Snart är det fredag också. Jag och Johnen ska äta pizza. Nu ska jag skölja ur hårfärgen. Livet är underbart. Glad påsk!

Morrissey - First Of The Gang To Die

Kommentarer
Postat av: Saturnine

Coca Cola är bra skit! ;D

2008-03-19 @ 22:49:28
URL: http://saturnine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0