Happy days, mate!

Ikväll när jag tittade på Jamie Oliver fick jag ett av mina berömda skrattanfall. Ni vet de där när jag bara ligger och skrattar och skrattar åt någonting som inte alls är roligt men det blir bara värre och värre så jag kan inte sluta skratta. Som den gången i Brighton när jag fantiserade om Natascha Peyre i en RIKTIG bunnyoutfit, sen sån som Stig-Helmer har i SOS Sällskapsresan.

Idag lagade Jamie Oliver olika rätter med ägg i. Dessutom pratade han länge och väl om burhöns och hur hemskt det var, han visade upp en burhöna och berättade om hur sjuk hon såg ut och hur dåligt de mådde. Då jag plötsligt får för mig att Jamie efter han beklagat sig färdigt om den stackars hönan skulle ta med sig hönan ut i trädgården, nacka henne och göra en hönsgryta. Det skulle vara så... Annorlunda. Vad förvånade vi skulle bli!

Nu ska jag duscha.

Miss Li - Give It To Me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0