Everyday is silent and grey.

Oooh. Som jag pluggar. Jo. Det gör jag faktiskt men nu fryser jag som fan och hungrig är jag också. Jag vill ha chips & coca-cola. Eller åtminstone vad som helst som är ätbart. Jag har försökt få Jimmy att förstå hur synd det är om mig men han säger bara saker som: "Ja, strunta i att plugga du, så kan du bo kvar i Falun istället för att flytta till Göteborg och baka kakor."  Vilket visserligen är förbannat bra sagt för då inser jag vad konsekvenserna blir om jag inte pluggar. Så. Nu har jag haft rast färdigt. Nu återgår vi till tsunami-katastrofens inverkan på den Thailändska turismen. Som att söndagar inte är nog ångestframkallande ändå. Hmpf.

The Kooks - Always Where I Need To Be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0