Bara fortsätt håll käften.

Jag har inte tid att blogga. För mycket jobb. För mycket skola. För mycket msn-kurtiserande. För lite tid. För lite sömn. För lite mat. Idag har jag kärat ner mig i Isak. Glöm Theo, han är so last week. Isak. Det är grejer det. Alldeles jäkla lagom är han. Lockigt hår har han också. Idag fick jag lov att bära på honom hela dagen. Så fort jag satte ner honom blev det storgråt. Vilket var lite komplicerat då jag var ensam ute med 23 barn och 5 av dem grät samtidigt medan de andra mest skrek och slog varandra. 5 gråtande barn är inte lätt att ta hand om på egen hand. Men hey, det är lugnt, jag är van. Nu ska jag återgå till landskapsanalyserandet.

Snook - Kattguld


Kommentarer
Postat av: Saturnine

Du är ändå galen som kan umgås med så många ungar på en gång! ;P

2008-03-13 @ 11:41:53
URL: http://saturnine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0