Anledningen till att jag är trött om dagarna.

Nillan. säger:

hejhej. pernilla heter jag. jag tror vi har träffats nån gång?


Jimmy säger:

tjeeeeena pernilla, annars?


Nillan. säger:

jag vet inte riktigt, jag har träffat en sån jävla korkad kille... vet inte vad jag ska ta mig till med honom..


Jimmy säger:

aha, men jag kan ta hand om dig, vart bor du? ålder??? intressen?!!?


Nillan. säger:

vafan spelar det för roll? vill du se mig naken i webcam eller inte?


Jimmy säger:

ameh asså, vi kanske kan träffas istället liksom?? jag har jettestora musckler


Nillan. säger:

ahmen gu, haru? äre sant? det låter ju faktiskt jättebra, jag har typ killer boobs så vi borde ju ses nån gång...


Jimmy säger:

ja apselut


Nillan. säger:

okeeej, men om jag typ kommer ner till dej i helgen dårå?


Jimmy säger:

ska bara kolla med mamma om vi har nån extramadrass hemma, venta då


Nillan. säger:

ahmen vadå, ska vi inte typ... ligga i samma säng? för jag känner mig lite såhära stressad för jag är typ enda oskulden i min klass...


Jimmy säger:

jooo men mamma vill inte det egentligen, så jag lägger en madrass bredvid så hon tror att du sover på den liksom


Nillan. säger:
aah okej, gu är du typ såhär värsta smart elle nåt? det skulle ja aldri ha kommit på!



Och sådär håller det på, kväll efter kväll, natt efter natt. Jag ber om ursäkt för att jag är så trött nuförtiden. Och för att jag är så fruktansvärt tjatig när jag väl är pigg. Jag förstår att ni saknar den gamla bittra Pernilla, det här håller ju inte! Men måste det vara så fruktansvärt lååååååångt kvar till fredag?

Kommentarer
Postat av: Saturnine

PUTTENUTTIDULLIDULLIDOOOOOO! Hångel-Bosse! Det är var du är! Och snygg i rosa ögonskugga är du också, mmmm ;D

2008-03-05 @ 22:35:32
URL: http://saturnine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0