I väntan på Facebook.

Facebook är segt på att ladda upp bilder. Jimmy vill gå och handla. Jag känner mig tjock och illamående. Åksjuk alltså. Man ska inte läsa på tåg. Gunillas Man Försvann. Bara så att ni vet. Sen kom han tillbaka. Men först försvann han, Gunillas man. Det har jag och Jimmy haft roligt åt hela dagen. Att Gunillas man försvann. Stackars Gunilla vars man försvann och sen fick lov att skriva en bok med så dålig titel. Eller så tyckte Gunilla att det var en otroligt fyndig titel. Min man försvann ju, hoho. Skrattade nog Gunilla när hon kom på titeln som rimmade så underbart fint att man nästan skulle kunna tro att det är Per Gessle som rimmat ihop den fyndiga titeln.

Jävla Facebook till att vara segt. Jag hinner nästan läsa ut en bok till under tiden jag väntar. Jag vill gå till Olle på Mösseberg. Undrar just hur stor han har blivit? Han kanske blivit slaktad och blivit en... Getkorv? Nej. Usch. Stackars Olle. I så fall måste jag nog skriva en bok om det. Pernillas Get Gick Bet, ska den heta. Jag har en helt underbar idé om en champagnefrukost-picknick som jag snart ska dela med mig av till mina tjejor. Men för att genomföra detta behöver jag fint väder. Om sisådär 2 veckor, fint väder. Tack. Nu är det nog bäst att vi går och handlar. Jimmy ska bli nyttig. Nästa vecka. Eller efter semestern. Läget efter Sicilien; -5000 kronor på kontot. +1 kilo på vågen. Det sista var fanimej bra gjort.

Här brukar det stå en låt men Jimmy har så konstig musik på sin dator så det blir inget.

Kommentarer
Postat av: Saturnine

Jag måste logga in på facebook ffs! MOEP. MEEEP. ÅÅÅÅH!

2008-07-09 @ 20:22:55
URL: http://saturnine.blogg.se/
Postat av: Saturnine

SNUSKBILDER! ;P

2008-07-10 @ 02:13:46
URL: http://saturnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0