Mitt i natten musik.

Nu är klockan sådär mycket igen. Jävla Jimmy. Vi skyller på Jimmy för att det blir lättast så. Speciellt för att han alldeles nyss påminde mig om att det är Alla Hjärtans Jävla Kuk Dag. Hur kan man INTE vara bitter en dag som denna? Jag ska äta choklad imorgon och ge mig själv massor av saker bara för att jag inte har någon annan som ger mig något. Förra året hade jag någon men inte fan fick jag något för det. Trots att han borde haft skitdåligt samvete för att han knullat min bästa kompis. Men icke. Ja. Jävlar ja. Nu var jag bitter igen. Det var skönt. Jag orkar inte med den här nya glada Pernilla, hon är fanimej alldeles för ärtig.

Ryan Adams - Now That You're Gone

Kommentarer
Postat av: M-Lopez

jobbigt :/

2008-02-14 @ 02:41:17
URL: http://micaelalopez.blogg.se
Postat av: Annapanna

Äh, alla hjärtans dag är överskattat, jag ska handla godis och skämma bort mig med ändå ;D *flinar*

2008-02-14 @ 15:28:11
URL: http://saturnine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0