Jag jobbar hemifrån.

Att få gå hem från jobbet för att man är sjuk är kanske direkt onödigt när man i alla fall ska sitta barnvakt åt sin 3-åriga brorson. Nåja. Han har matat mig med pepparkakor, sen åt vi mat, sen var det dags att byta mysiga bajsblöjor och sedan dags att bada. Eftersom jag tyckte det var skitsmart att sitta barnvakt åt lilla Pippen och samtidigt snacka massa strunt med Jimmy på msn så glömde jag bort att stänga av vattnet till badkaret. Hej, översvämning! Men Pippen torkade faktiskt upp det mesta själv, sen läste vi boken om draken och lekte med lego. Ett tag blev vi osams om vem som skulle sitta vid datorn, men jag mutade den lilla med kiwi så löste det sig.

När barnet väl hade somnat njöt jag av min Ben&Jerry's framför The Sisterhood Of The Travelling Pants. Mest tråkigt att massor av relevant information från boken saknades men Alexis Bledel var åtminstone lika het som vanligt. Eller ja, het är kanske inte ordet. Hon är faktiskt mer vacker. Fin. Lena Ph är het. Alexis Bledel är mer fin.

Nu ska jag sova så jag är pigg imorgon när det lilla livet vaknar i 7-tiden.

Hello Saferide - Highschool Stalker

Kommentarer
Postat av: Saturnine

OMG OMG OMG OMG OMG OMG! GE MIG DETALJER KVINNA! ;D

2008-02-27 @ 12:49:35
URL: http://saturnine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0