Hey, Överlycklig.

Jag insåg idag på jobbet att jag nog är lite FÖR glad nuförtiden. Där sitter jag vid bordet och ger ett litet kiddo på 2 år lite frukt att äta på. Då han plötsligt bestämmer sig för att spy ner inte bara sig själv, utan även mig, bordet, stolen och golvet. Väldigt mysigt. Finns det något bättre än när det går magsjuka menar jag. När jag sedan står där och torkar av mig själv, kiddot, bordet, stolen och golvet så kommer jag på mig själv med att sjunga. SJUNGA! När jag torkar spyor. Hur jävla glatt humör är man inte på då? Det är inte normalt. Detta var dessutom INNAN jag fått mailet från Howlin' Pelle. Nu däremot... Dalar humöret lite. Nej. Nej. Jag tänker inte ta det allvarligt. Jag måste chilla lite. Och läsa mailet från Howlin' Pelle några gånger till. Hallelulja moment!

Camera Obscura - Lloyd, I'm Ready To Be Heartbroken

Kommentarer
Postat av: jcoke

du måste länka till mig!!!

2008-02-20 @ 17:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0