En Obekväm Bajssnopp.

Jag har så totally fått med mig Jocke ner i bajssnopp-träsket. Det är helt underbart. Han säger "Fuck you, bajssnopp!" mer än vad jag gör nuförtiden. Igår lärde jag honom bajsfilm-leken. Ni vet den som man lekte på högstadiet, när man gjorde om alla filmer till att heta något med bajs istället för vad den egentligen heter. Som "Jag vet var du bajsade förra sommaren." "Stopp, annars skjuter morsan bajs!" Osv. Osv. Men igår tog vi den ett steg längre och gjorde om den till Bajssnopp-filmer istället.

"Torsk på bajssnopp."
"En obekväm bajssnopp."
"Harry Potter och den flammande bajssnoppen."
"Oh Bajssnopp, Where Art Thou?!"

Och så vidare i all oändlighet.

Vi skyller på att det är en arbetsskada. Jag jobbar på dagis. Jocke är skidskollärare. Allt vi gör om dagarna är att umgås med småkids som tjatar om bajs. Det är väl klart att humorn smittar av sig på oss! Eller den totala bristen på humor kanske man ska säga. Men det är lugnt. Det står vi för.

Young MC - Bust A Move

Kommentarer
Postat av: Annapanna

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

2008-02-20 @ 22:00:30
URL: http://saturnine.blogg.se
Postat av: jcoke

hahaha, bajssnoppar är bra!!!!

2008-02-21 @ 09:54:24
URL: http://jcoke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0