Denna dagen - ett liv!

Nu tänker jag krypa till sängs med den sista boken i Stieg Larsson-trilogin. Va? Redan? Såhär tidigt? Jo. Det är sant. Det tär på kroppen att vara 23. Vem hade kunnat ana det? Ont i magen har jag också. Förstår inte alls vad det kan bero på. Vadå inte nyttigt att äta godis till frukost, micropaj till lunch, glass till mellanmål och muffins hela kvällen? Nu förstår jag inte vad ni pratar om.

Berättade jag förresten vad jag fick i present av Yoshi? Jag fick veta att bebisen i hennes mage är en liten flicka. Yes. Vi ska få en egen liten prinsessa som en del av Kollektivet. Eftersom det är Yoshis bebbe är hon redan som ofödd en del av Kollektivet förstås. Förjäkligt att de ska bo ända borta i Norge bara. Jag vill åka och hälsa på. Hoppas det blir av i maj. Skulle vara perfekt där på vårkanten.

Nu ska jag gå ner till biblioteket och sno åt mig boken. Sleep tight.

Laleh - Hide Away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0