Vi måste härifrån.

Idag är det fredag! Jag har jobbat på fredagskänslan hela dagen, och den är nog där nu. Det blir tacos med mina två fruar först, Evelina och Cissi alltså. Sen ska jag och Evelina åka till Frida på kalas. Den här gången är det kalas på riktigt och inte bara jag som säger. Jag är en snyltgäst som snyltar mig in på andras kalas. Evelinas stora överraskning är att hon kvart i sju ska berätta att jag inte alls får följa med på kalaset. Min stora överraskning är att jag slängt upp alla Evelinas kläder på vinden, eftersom de rensar vinden idag och slänger allt som är däruppe. Vad glad Evelina ska bli!

Jag har köpt kakor nu också. Maryland Cookies, det har herr von Lindroos lärt mig att är det enda rätta. Jag tycker att Willy's, Coop, Ica eller Eldorado fungerar minst lika bra. Men eftersom vi nu ska bli sambos och allt så måste jag väl lära mig att endast det dyraste är gott nog åt en adelsman. Jag får inte ens heta von Lindroos om vi gifter oss, bara Lindroos, vad är det då för mening med det hela? Våra barn får dock heta von Lindroos, så jag försöker klura ut några riktigt snobbiga förnamn åt dem också. Maryland kanske. Maryland von Lindroos.

Det är förresten lite ändrade tider runt jul, jag kommer hem den 23'e istället för 22'a. Sen skjutsar troligvist någon i familjer ner mig runt 29-30. Så om man vill följa med ner och fira nyår så kan man alltså få åka bil. Vi har Gina Tricot och Harry's i Göteborg också så ni behöver inte vara rädda. Väl bekomme.

Fantan Mojah - Dun Dem

Kommentarer
Postat av: Saturnine

Va?! Finns Gina Tricot i Göteborrg?! AMAGAD! Är det större än Faluns? För Faluns är ganska big och coolt. Hihi. Hoho. HAHA. Jag vill också kalasa lös, fy fan!

2008-12-05 @ 21:10:58
URL: http://saturnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0