Vi är förlorare, vi två.

Det är verkligen inte min dag idag. Sjunde december har förstås inte varit min favoritdag på rätt så många år, men i år känns det lite värre än vanligt. Det kan bero på att jag knappt har sovit någonting i natt. Jag har bara legat och tänkt på alla Om, haft ont i magen och gråtit massor. Jag vet att det är dumt, det finns ju inget Om. Men det är väl just det, nästa gång gör det kanske det. Jag vet inte. Det är ingenting som jag kan styra över, och ingen annan heller verkar det som. Jag hatar alkohol. Och så har jag huvudvärk för att jag har gråtit så mycket.

Stackars Evelina som måste umgås med mig idag, munter som jag är. Vi ska gå på JulLotta och sjunga allsång och titta på Babben Larsson och Magnus Carlsson. Det kan nog vara bra för mig. Komma ut lite och skingra tankarna. Fint väder är det också, det var längesen jag såg en blå himmel här i Göteborg. Jag tar det som ett bra tecken. Jag behöver bra tecken idag. Lite frukost kanske så blir jag nog gladare. Eller åtminstone mindre hungrig.

Imelda May - Feel Me

Kommentarer
Postat av: Saturnine

Jag tycker inte det är synd om nån som måste umgås med dig för du är söt hur du än gör och mår!

2008-12-07 @ 15:05:48
URL: http://saturnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0