Om du vill ha mig...

Jag mår illa. Det kan bero på att jag bara ätit massa jävla skräp hela dagen. Förutom ett äpple. Nu springer jag runt och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Eller snarare var mina kläder ska ta vägen. Jag har fyllt hela min tvättkorg med skor och då var det ändå precis att de fick plats. Jag har mölat ner tröjor, klänningar, byxor och kjolar i banankartonger och resväskor. Jag räknade mina strumpbyxor/leggings också. Jag hade bara 25 par i olika mönster och material. Det tycker jag tydligen är nödvändigt att lägga pengar på. Nu är banankartongerna slut och jag har fortfarande lite saker som måste packas ner. Det får lösa sig imorgon, vi ska ju trots allt flytta in Jimmys saker först.

Jag tittar på Mrs. Doubtfire och funderar på hur många gånger jag och Erik såg den filmen tillsammans. Usch, tänk om jag har magsjuka. Det gick magsjuka på dagiset som jag jobbade på i torsdags. Fast å andra sidan, hade det gått löss så hade jag trott att jag hade det också. Hade det gått vattkoppor hade jag säkert drabbats av det, igen. Det bor en liten hypokondriker i mig. Den är dock väldigt liten och är ganska lätt att få på andra tankar. Nu vill jag att det ska bli imorgon. Jag känner mig som ett litet barn kvällen före julafton. Nu ska jag ringa SVT och vinna The Hives kostym.

Jackson Five - I Want You Back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0