Och allt som jag ser i den.

VAD HETER DU? Anna Pernilla Jonsson.

VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG? Ett par mörkblå jeans är det.

VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU? Genesis - Watcher Of The Skies

VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? Tittade väl på teve som vanligt.

VAD VAR DET SISTA DU ÅT? Kladdkaka med glass.

HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU? Mörkt.

DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED? Lilla mamma.

HUR MÅR DU IDAG? Jag är understimulerad,men på glatt humör faktiskt.

VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? Coca-Cola.

FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK? White Russian.

FAVORITSPORT? H O C K E Y!

HÅRFÄRG? Ljusbrun för tillfället.

ÖGONFÄRG? Blå.

SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG? Solnedgång, vid havet eller sjön.

SYSKON OCH DERAS ÅLDER? Niclas 30 & Conny 25.

SENASTE FILMEN DU SÅG? Den där brittiska hos Jimmy, minns inte namnet. The Curse eller nåt sånt.

FAVORITDAG PÅ VECKAN? Alla är meningslösa och arbetslösa och ser likadana ut.

FAVORITHOBBY? Äta. Baka. Irritera Jimmy.

ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON? Varför ska jag bjuda ut någon, jag är ju praktiskt taget gift.

FAVORITLÅT? Håkan Hellström - Kärlek Är Ett Brev Skickat Tusen Gånger

SOMMAR ELLER VINTER? Vinter med massvis av snö!

KRAMAR ELLER KYSSAR? Ja tack, gärna av Jimmy.

CHOKLAD ELLER VANILJ? Choklad. Helst Ben&Jerry's.

HUR BOR DU? I en paradvåning alldeles vid Avenyn med silverfiskar i badrummet och en livsfarlig gasspis.

VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER? Helst såna med blad och bokstäver.

HUR SER DIN MUSMATTA UT? Jag har ingen.

FAVORITSPEL? Konditor-spelet jag har på datorn där man får göra gulliga tårtor.

ÄR DU ROMANTISK? OM! Jag är fucking Cupido himself nästan. Förutom att jag är tjej och inte en naken bebisängel.

SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG? Absolut. Mest för att jag är så jävla snygg.

VAD SKA DU GÖRA IMORGON? Imorgon ska jag till Karin och planera flytt. Woohoo.

Finns det någon överhuvudtaget som bryr sig om något ovanstående? Jag skulle kanske toppa det här extremt ointressanta med en dagens outfit också så att det blir höjden av oviktigt vetande. Jag känner mig lite bitter, ska nog titta lite på Betnér-klipp på Youtube så jag inte behöver känna mig ensam om det. Fast jag älskar bitterhet så egentligen trivs jag ganska bra med att känna mig bitter och ensam. Jag ska bli en galen catlady.

Otis Redding - Respect

Kommentarer
Postat av: Saturnine

Kom ihåg att alla Annor har namnsdag den 9:e, för jag kommer att glömma bort ;D flinar Så jag säger grattis nu så att jag inte glömmer det: grattis! Haha. Det är fan inte alla som har en namnsdag numer, be lucky go strong live forever like my star, puuuss! (jag åker till norrbotten den 23:e och återkommer någon gång 2009, läskigt va?)

2008-12-02 @ 23:32:40
URL: http://saturnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0