Men jag stannade på mitt rum och såg dagarna gå.

Jag har ont i huvudet, fett hår och nu spelar grannen gitarr igen. Jag och Des har kommit fram till att alkohol inte borde finnas och att våran generation borde gå mer i kyrkan. Jag tycker faktiskt det på riktigt. Vi behöver inte gå dit och be eller så, vi kanske bara borde läsa lite fler bibelhistorier. Lära oss att ta hand om varandra. Moral och etik, ni vet. Jag har varit inne på det förut. Och jag har inte ändrat mig bara för att jag har gått och blivit lyckligt gift ska ni veta. Jag tycker fortfarande att våran generation är fucked up i största allmänhet, det finns några få guldkorn kvar och dem måste vi vara rädda om. Jag är väl kanske inte själv så mycket bättre än någon annan, men jag försöker sikta på att vara bra.

Om jag dör vill jag inte bli obducerad. Bara så att ni vet. Ni får helt enkelt bara acceptera att jag är död, även om det är en oväntad död. Jag vill inte bli uppskuren från topp till tå. Jag måste sluta titta på CSI.

The Kinks - Starstruck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0