Men det gör ingenting.

Nu ska ni få höra. My blog is having a field day! Årets nyhetshändelse. Detta kommer att skapa rubriker, och med det menar jag till och med LÖPSEDLAR. Är ni beredda? Sitter ni ner? Håller ni i hatten? Okej, nu kommer det:

Clara brukar alltid bygga stora badrum till sina Simmar.

Ja. Jag är också i chock. Jag vet inte vad jag ska göra med den här informationen. Hela mitt liv känns helt förändrat. Jag känner att Clara håller på att skapa en trend. Jag känner att jag måste ringa Jimmy och föreslå att vi flyttar ut badrummet i vardagsrummet. För vem behöver egentligen ett vardagsrum? Ett stort badrum är det enda rätta.

Stevie Wonder - Ebony & Ivory

"jag kan inte stava till det, du får säga någon annan!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att jag har kartlagt ytterliggare en läsare! :) Jag försöker bjuda på lite mer tankar och inte "det här ska jag göra idag" men vet inte om jag lyckas riktigt.

Jag samplar Ferrero Rochers choklad, och den är inte dum inte. Speciellt inte till jul.

Ha det bra!

2008-12-11 @ 23:14:23
URL: http://linneasjoberg.blogg.se/
Postat av: clara

hahahah du är knäpp. inte jag.

2008-12-12 @ 09:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0