Lura mig, nej nej.



Jag förstår faktiskt inte varför Jimmy blir så upprörd när jag sjunger den här låten. Som jag brukar sjunga när jag vill jävlas lite med honom. Fast egentligen kan jag sjunga vad som helst för att jävlas med honom, han brukar aldrig se speciellt glad ut när jag sjunger. Det är nog för att jag sjunger så bra så att han blir avundsjuk. Men just den här låten är lite extra rolig att sjunga. Jag minns när jag och Storebror lärde Nicolina den när hon var typ 3 år. Min mamma tyckte inte att det var lika roligt som vi tyckte... Konstigt.

Fantan Mojah - Tell Lie Pon Rasta

låten på filmen har ingenting med den här låten att göra. så vitt jag vet.

Kommentarer
Postat av: Saturnine

Testa sjung Björn Rosenströms låt Lurad istället, jag kan den utantill. Ska vi göra en duett? ;)

2008-12-12 @ 22:17:55
URL: http://saturnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0