Jag har aldrig fångat en enda dröm.

Oj oj, här händer det grejer. Nu är jag sugen på att ringa Jocke och fråga hur man får en ram däruppe, men jag har inga pengar på mobilen. Och om det är sent eller inte bryr jag mig föga om, för han har ringt mig senare än såhär massor av gånger när jag har behövt min skönhetssömn. Jag skojar bara, jag behöver ingen skönhetssömn. Jag är såhär snygg helt naturligt.

Min och Evelinas stöldturné gick sådär måste jag säga. Även om vi var väldigt pepp så var det vi skulle stjäla inte där, så det hjälpte inte att vi ålat oss fram genom buskar hela vägen dit, och våra svarta kläder hjälpte inte heller då det ändå inte fanns något att stjäla. Inte ens taxin som vi beställt som flyktbil hade vi någon nytt av. Nåja, vi gör ett nytt försök imorgon.

Nu ska jag försöka sova, trots att jag är hög på chai-te. Vem vet, imorgon kanske man får ett jobb. Det vore annorlunda.

The All New Adventures Of Us - A Good Liar Is A Good Storyteller

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stiligt som sautan! Purple Pernilla goes Prinsessa goes cutiepie! ;D PUSSRUMPA!

2008-12-03 @ 23:07:42
Postat av: Saturnine

Din blogg hatar min kommentarer!

2008-12-03 @ 23:08:21
URL: http://saturnine.blogg.se/
Postat av: Saturnine

MINA kommentarer för fan, ska det vara. Jag bryter inte på finska!

2008-12-03 @ 23:08:57
URL: http://saturnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0