I hennes värld för två.

Pippen är lite knasig. Här följer några citat från de senaste dagarna.

Pippen: "Angelika..."
Ankan: "Ja?"
Pippen: "Där är SPISEN!!"
Ankan är alltså min 18-åriga kusin, som jag tror att vet mycket väl var spisen är även utan Pippens hjälp...

Jag: "Ät upp nu!"
Pippen: "Nej!"
Jag: "Om jag äter upp maten före dig så får jag alla dina julklappar..."
Pippen: "Ja, men det gör ingenting, då kan jag ta dina!"
Helt dum är han ju inte den lille parveln.

Idag när vi satt i bilen och skulle skjutsa hem honom satt han och slog på mig hela tiden.
Jag: "Nu får du vara snäll, Pippen!"
Pippen: "Jag vill inte vara snäll längre! Jag orkar inte få några fler julklappar!"
Faktum är att han var trött på julklappar redan igår och försökte lura iväg sina paket till oss andra.

Nyss har jag tittat på Körslaget och hejat på Timo, såklart. Vilken sprattelgubbe han är. Fast det känns redan som att Team Wells kommer att vinna, han är ju så helylle-korrekt så det vore förvånansvärt annars. Vidare kan jag berätta att det har blivit ändrade planer och jag kommer att åka hem redan på söndag eftersom min mamma inte vill åka hem i värsta nyårstrafiken, jag klagar inte då jag faktiskt längtar hem en hel del. Känner mig mest vilsen här. Det enda tråkiga är väl att det inte blir av att träffa alla, men det är så himla svårt att få till det när folk jobbar, bussarna knappt går och alla är ute och flänger på diverse julaktiviteter. Men det går som sagt att hälsa på i Göteborg också... Det har jag sagt förut va?

Nu ska jag ringa till Jimmy. Jag tror att han har skaffat en älskarinna. Det har jag visserligen alltid trott att han har haft, minst en. Nu har han säkert flera. Mig har han mest för att jag betalar halva hyran och lagar god mat. Jag ska nog skaffa mig en älskare. En keramiker, från Österlen.

Hello Saferide - Highschool Stalker


Kommentarer
Postat av: des

körslaget var ju inge kul ju! vad ledsen jag blev. see ya tmoz!

2008-12-26 @ 22:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0