Det är vad folk säger när det är vi två.

Det kanske är dags att gå upp nu. Gårdagskvällen var rolig med kalas där jag, Evelina och Andreas blev kvar sist när till och med värdinnan sov. Ingen större skräll. Jag och killen från Borlänge vann en musiktävling och sen blev jag itvingad punsch. Det är inte gott. Ska man inte ha ärtsoppa till punschen förresten? Sen var det mest dans till schlagermusik som vanligt när Evelina och Andreas får bestämma. Andreas fick agera mickstativ och jag tror jag har lite fina kort någonstans om jag hittar min kamera.

Till sist blev vi utskickade och roade oss med att sjunga julsånger på spårvagnen. På Kungsportsplatsen blir man inte utslängd när man sjunger på hamburgerhaket, vi kanske borde sluta terrorisera nattöppna matställen med sångstunder. Snart kan vi inte gå någonstans längre. Jag känner mig fortfarande som en stor currydressing efter nattens chicky bits. Jag och Evelina lyckades missa spårvagnen med en millisekund och det var fruktansvärt synd om oss som fick gå hem. Sen gick det visserligen ganska fort när vi väl började gå, men det gör inte hit.

Inatt drömde jag att jag hånglade med Robin Bengtsson. Jag skyller på att jag saknar Jimmy. Evelina har inte accepterat att Johan Palm åkt ur Idol ännu, jag försöker acceptera att Robin åkte ur igår. Jag har inte sett Idol sen igår ännu, men att Robin åkte ur går ju inte att undvika. Egentligen spelar det ju ingen roll, eftersom Kevin är ungefär lika formbar och intressant som en pepparkaksgubbe så är det ju bäst att han vinner för han är ju redan RixFM-stöpt. Ka-CHING i pengasäcken.

Jag vill bli hungrig så jag får äta pizza, men hungern verkar lysa med sin frånvaro. Vi skulle inte ha ätit inatt. Hur ska jag nu ha plats för ost & kex, chips & dip och en stor fin pizza?

Glasvegas - A Snowflake Fell (And It Felt Like A Kiss)

Kommentarer
Postat av: Saturnine

Nu ska jag också drömma att jag hånglar med Robin B och det är okej för Jonas är borta i helgen, buhu. HAHAHA. Hah, du kanske var ironisk men det är inte jag ;)

2008-12-06 @ 15:14:51
URL: http://saturnine.blogg.se/
Postat av: Don Von L

Så nu duger det inte att hångla med mig längre? Fy sjutton!

2008-12-06 @ 18:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0