Den här stan drar ner oss till botten av ån.

Just nu har jag ingenting vettigt att skriva, så jag tycker att ni ska gå in och läsa någonting väldigt vettigt som Underbara Clara har skrivit istället. Ni kan läsa det här. Själv ska jag ta en promenad, och sen är jag sjukt sugen på någon slags kaka eller bulle. Och det är ju faktiskt fredag idag, så en liten kaka eller bulle borde jag ju få stoppa i mig. Det får jag förstås varje dag om jag vill. Men det är roligare på fredagar.

The Cure - Sirensong

Kommentarer
Postat av: sharareh

hahahaha, ja ska forsokaa inte bryta på english, ;) hahah nejdå de ska nog gå bra. Taaacktaack:)

2008-12-05 @ 14:18:25
URL: http://sharareh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0