Dekadens är så svårt.

Jimmy har blivit kär i Gordon Ramsay och laddat ner varenda serie han någonsin haft. Detta har tydligen påverkat mig också för inatt drömde jag att jag var tillbaka på restaurangen i Kallebäck, men istället för Micke var det Gordon som var kock. Han var faktiskt mycket snällare än vad han brukar vara på teve och vi diskuterade Brighton och Gordon tyckte att jag var så duktig i köket. Inte för att jag gjorde något annat än att prata med Gordon, men det var tydligen imponerande nog. Jag tyckte att Gordon skulle fråga Jamie Oliver om inte jag kunde få jobba hos honom istället. Det lovade Gordon att han skulle göra. Nu sitter jag bara här och väntar på att Jamie ska ringa...

Nu ska jag duscha efter min låååånga promenad och sen ska jag gå till Skatteverket och fixa med papper. Jag undrar varför jag har varit vaken sen halv nio i morse, men det kändes som en bra idé då när jag gick upp.

Roy Orbison - Let The Good Times Roll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0