25 Augusti.

Trodde ni verkligen att jag skulle vara så elak att jag flyttar till Göteborg utan att sedan skryta för er om det i min eminenta blogg? Nej. Jag menar det. Så nu när jag är på plats så tänkte jag låta er ta del av min (våran) fina lägenhet som jag trivs SÅÅÅÅ bra i. Varsågoda, take a look at my crib! (Men ha överseende med att vi är nyinflyttade.)


Här bor vi, välkomna in i dokusåpan.




Hallen:




Pyttelitet kök med enorma möjligheter för den händige:



Vardagsrummet: (är faktiskt inte alls så litet som det ser ut att vara på bilden.)



Här bor jag! En dag när jag får råd med gardiner och krukväxter och har fått i ordning
ska ni få se på resten av rummet också. Faktiskt.





Jag har en crush på min pigtittare, mest för att den är rosa.




En sjukt dyr förvaringsbox. Och fler ska det bli när jag får lön. Ah, så fin.



Japp. Det var det. En liten smygtitt i Chibi-cribs. Nu ska jag återgå till att titta på förmiddagsteve, och ägna mig åt lite home-staging innan Evelina kommer hem. Evelina är sån där duktig sak som är på jobb-intervju. Själv är jag slacker. Eller hemmafru, beroende på hur man ser på saker.

Paul McCartney & Wings - Maybe I'm Amazed

Kommentarer
Postat av: Saturnine

You go girlie <3 MYSIGT! Jag kommer och hälsar på så fort jag har råd! :D PUSSGURKA!

2008-08-25 @ 19:45:16
URL: http://saturnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0