25 Augusti

Som fattig student i Göteborg kan man... Mest promenera runt, runt, runt och upptäcka nya genvägar hem. Eller senvägar. Traska hit och dit och spana in olika ställen där man vill äta, fika, handla eller bara ta en öl. Man kan möblera om i sin lägenhet också. Det är ungefär vad vi ägnat dagen åt att göra. Promenera och möblera. Samt panta alla burkar och flaskor för att ha råd med mat. För att sedan sjunka ner i soffan framför Du Är Vad Du Äter, All Access och CSI NY. Nu ska jag diska lite innan det är sovdags. I övermorgon får vi lön. Då ska vi äta. Riktig mat istället för knäckebröd. WOHO!

Emiliana Torrinni - Fireheads

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Nu har jag varit på kursen för att möta andevärlden. Vad ska du göra i morgon?

2008-08-25 @ 23:18:36
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Linda

Hej, och tack för gratulationer!

Konserterna på Liseberg kostar endast inträdesavgiften, hur bra som helst! SÅ har det i alla fall varit de tre senaste åren Håkan spelat där, så jag kan inte tänka mig något annat. Så 70 spänn för att se Håkan i Göteborg - bättre blir det inte.

2008-08-26 @ 10:36:23
URL: http://komigenlinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0