"Men varför får man inte ha rött?"

Märta och Alva har varit här och hängt hela eftermiddagen. Vi har spelat gitarr, sett på Rainbow Brite, lekt med klippdockor, ätit frukt, sett på Svambob Fyrkant och till sist letat efter någonting som jag ska ha på mig på Maddyns och Jakobs bröllop. Tack vare Linda så har jag nu massor av klänningar att välja bland. Woohoo! Eftersom man inte får ha vitt, svart eller rött så letade Märta och Alva runt som galningar efter klänningar i andra färger. Att förklara för dem varför man inte får ha svart eller vitt var enkelt, när det sen kom till rött blev det lite svårare. Jag drog till med att Prästen har bestämt det.

Nu tänker jag go all Ebba Von Sydow on you och tvinga er att säga vilken av klänningarna ni tycker att jag ska slå till på. Ni har 10 stycken att välja på och de kommer här:

1. 2. 
3. 4. 
5. 6. 
7. 8. 
9. 10.

Kom nu ihåg att det är vilken klänning JAG ska ha, och inte vilken ni tycker är finast. Fast jag tycker förstås nästan lika mycket om dem allihopa, det är därför vi har den här omröstningen. Så. Nu är månadens mode-blogg avklarad. Skriv till mig vilken ni tycker att jag ska ha nu. Illa kvickt, så jag kan återgå till att ge era bittra återspeglingar av mitt liv och tjata om Håkan och Howlin' Pelle.

Beach Boys - Help Me Rhonda

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag röstar för nummer 3 eller 8. Vars har du hittat dom där klänningarna? :)

2008-04-07 @ 19:52:15
URL: http://annamortensson.blogspot.com
Postat av: Hanna

Nummer 3 gumman!
Den skulle du vara skitsnygg i!

2008-04-07 @ 21:00:02
Postat av: Mia

tvåan eller sexan helt klart.

2008-04-07 @ 22:10:06
URL: http://www.miakatt.blogg.se
Postat av: Saturnine

Du är väl mest kär i den prickiga va? ;) Ifall du inte tar den så tycker jag nian för den var också Pernilla! :D Annars går det bra med rosa också ;P Bra va? :P

2008-04-07 @ 22:32:31
URL: http://saturnine.blogg.se
Postat av: Elin C

Hej!
Jag tyckte nr 7 var den finaste, ta den. ;)
Sen undrar även jag vart du hittat dessa fina klänningar? Tell me! kram

2008-04-08 @ 11:42:23
Postat av: Saturnine

Meh, du svarade ju inte på frågan varför man inte får ha rött? Är det för att brudgummen blir för horney på rött & kanske överger sin tilltänkta ifall du dyker upp i rött? det är ju pretty woman ffs! ;D

2008-04-08 @ 15:34:28
URL: http://saturnine.blogg.se
Postat av: hogie

Tvåan, fyran eller sexan. Sen låter du ut den till mig när jag ska på bröllop. Sweet skit deal det. TVÅAN. För fan. Finns inga alternativ.

2008-04-08 @ 21:06:51
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0