Längst in i väggen.

Jag är fortfarande i väggen. Känner mig som en urkramad trasa. Undrar när jag var såhär trött senast? Det känns som att jag inte har ork till någonting. Hela dagen har jag mest suttit ner och varit smått irriterad hela tiden. Vilket känns så dumt för det är ju självklart barnen det går ut över. Dessutom har snön vräkt ner hela dagen idag också, förutom i ungefär en kvart då det haglade istället. Är inte våren ljuvlig? Nu ska jag bara äta mat och sen ligga i min säng och se på film resten av kvällen. Det är till och med tungt att lyfta på fingrarna för att skriva. Suck.

Guns N' Roses - Paradise City

Kommentarer
Postat av: Saturnine

Din lilla vägglus! I love you

2008-04-09 @ 19:33:12
URL: http://saturnine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0