It takes a fool to remain sane.

Usch. Jag får ont i magen när jag hör att de hittat den där lilla Engla mördad. Och jag får ännu mer ont i magen när jag tänker på att det finns så sjuka människor som den där 42-åringen. Att han gått runt i snart 8 år och haft Pernilla-mordet på sitt samvete. Englas mormor, moster och kusiner bor här i byn så då blir man väl kanske ännu lite mer berörd. Det finns så mycket konstiga människor här i världen. Jag ska nog aldrig mer gå utanför dörren. Åtminstone inte ensam. Nej. Man ska inte låta rädslan ta överhanden. Då blir det som i USA. Och så vill vi väl inte ha det. Måste ju vara skönt för alla anhöriga att få ett svar på vad som hänt åtminstone.

David Gray - This Years Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0