Åh, vad härligt det dammar.

Nu har jag bestämt mig för att sluta stressa och istället för att fokusera på allt jag inte hinner med tänka på allt jag gör under en dag istället. Idag har jag till exempel jobbat 8½ timme, promenerat 1 timme och tvättat. Det är bra gjort det. Min rygg gör fortfarande rätt så ont, men jag knarkar voltaren och vägrar bära barn på jobbet. Att jag sedan fick lov att bära på Elias som är typ störst av alla är ju en annan historia. Whipped, whipped, whipped.

Annars är jag hungrig som en gnu och vill ha lasagne. Det har jag velat sen i söndags när bakfyllan började släppa. Lasagne, en god sallad och vitlöksbröd. Mmm... Donuts. Och som vanligt när solen skiner och det börjar vankas vår så får jag Englands-längtan. Någon som är sugen på en lång-weekend till London och kanske någon dag i Brighton? Isåfall vet ni var jag finns. Cheers.

Jack Johnson - Better Together

Kommentarer
Postat av: Evve

Åh Brighton! Jag vill absolut dit....eat in or take out haha. När drar vi min ryska vodka?

2008-04-22 @ 18:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0