Mitt försvar sover skavfötter med din succé.

Vi har inte bara ätit scones och gått på matmarknad i helgen, vi ägnade oss också åt en annan av mina favoritsysslor; Vi testade en ny sorts chips! Double Hot Chili & Sourcream var det som stod på testmenyn. Jag har ju haft en tillfällig svacka inte alls känt för chips med stark smak nu i några månader, dillchips med vanlig enkel gräddfil till är det enda som jag varit sugen på. Men nu börjar det ge med sig lite för de här chipsen tyckte jag faktiskt att var goda! Du sitter ju inte och smäller i dig en påse på en gång, det hörs kanske på namnet. En mild dip eller lite gräddfil och en enorm mängd läsk till kan rekommenderas. Men annars så: Gott! Kul med en ny chipssmak som inte är någon slags matsmak eller ännu en version av grillchips.
 
Estrella kunde naturligtvis inte bara släppa denna nyheten, de fick ju lov att släppa två nya versioner av lättsaltade och en ny version av sourcream & onion också, för tänk om de 4 olika versionerna av sourcream & onion som finns redan liksom inte räcker till! VEM är det som sitter och fattar dessa dåliga beslut på Estrella? Och varför har de fortfarande inte förstått att det är mig de ska anställa som chipsexpert?
 
Lower Than Atlantis - Frankie Goes To Hemel

Kommentarer
Postat av: Malin

Har stått och kikat på de där några gånger nu. Goda alltså? Kanske får testa dem trots allt! :)

Svar: de är absolut värda att testa! sen blir de kanske inte nya favoritchipsen, men kan tänka mig att de är såna som man blir sugen på ibland när man känner för nåt starkt :)
Pernilla

2012-09-11 @ 16:30:02
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Mårtenssons kök

Man kan ju verkligen undra när de ska få upp ögonen för Sveriges främsta chipstestare?!

Svar: eller hur! jag satt och svor häromdagen över att de har sån kass reklambyrå som aldrig skickar chips till mig utan bara skickar till de mest populära bloggarna som inte ens gillar chips, buu!
Pernilla

2012-09-11 @ 21:14:06
URL: http://martenssonskok.blogspot.com
Postat av: Emma ❀ My Inspiration

Vad roligt med en ny chipssmak! Denna måste jag också testa :)

Svar: gör det! men ha drickan redo bredvid ;)
Pernilla

2012-09-11 @ 21:48:38
URL: http://myinspiration.blogg.se
Postat av: Zofie

Jag älskar chilichips! Eller jag älskar grillchips och alla sorters chips! Men chilichips är perfekta, då det som sagt endast blir ett par stycken istället för hela pasen! :)

2012-09-12 @ 07:29:53
URL: http://zofieinaustralia.blogg.se/
Postat av: Emmy

Ja, varför får inte de som kläcker de nya idéerna inom chipsindustrin sparken?! Tycker du snart får maila dem och erbjuda dem dina tjänster.

Svar: det har jag ju gjort! men de var inte alls intresserade, snacka om att gå miste om en toppenresurs ;)
Pernilla

2012-09-12 @ 20:15:42
URL: http://remsansbistro.se
Postat av: Coquina

Skoj med ny chipssort =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

2012-09-12 @ 21:38:18
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0