Skuggor och former.

Det här är köttfärssås och bulgur. Min matlagningsfantasi har tagit semester verkar det som. Vilket är rejält störigt för jag skulle verkligen behöva den där matlagningsfantasin just nu. Min fantasi överlag är lite på semester, tillsammans med min energi. Jag går mest runt som en zombie och är allmänt asocial. Otrevlig är jag nog också, eller bara allmänt illa omtyckt. Balle sov hos oss inatt, och imorse åkte vi med samma spårvagn och stod och pratade på hållplatsen innan. Sen när vi gick på spårvagnen och jag satte mig ner så gick han och satte sig någon annanstans. Den dissen är fan inte dålig. Den är värre än när han blockade mig på fejsbuck. Undrar om han kanske är kär i Jimmy, och det är därför han ogillar mig så starkt? De går faktiskt på Gretas tillsammans skrämmande ofta...

Ben Ottewell - Lightbulbs

Kommentarer
Postat av: Sofie / Mumsfillibaba

Haha....



Känner igen zombiestadiet!! Jag är där! Trött trött trött!! Lite mycket jobb och tvingar mig till gymmet och står mest och och tittat på den bleka sprattelgubben i spegeln. Pjuhh..... Helgen är nära!!

2011-02-10 @ 21:45:36
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
Postat av: Malin

Den där Balle verkar vara en "ful fisk", dissa dig sådär!! Det måste bero på hans heta känslor för Jimmy precis som du sa, så måste det vara ;-)



Här är vintern tillbaka med 2 dm nysnö, blåst och geått, hur mysigt som helst! (hörde du min ironi? Hoppas det)Går knappt att gå ut för man ser inte var isen är under all snö, fy sjutton säger jag bara!

Hoppas det är lite bättre hos er och att du helt plötsligt spottar ur dig en hel veckas meny på en gång!

Kram

2011-02-11 @ 08:26:18
URL: http://www.cannolisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0