Solen har inte synts till på flera veckor.


En annan råkar ju ha födelsedag på måndag och då vill folk tydligen veta vad jag vill ha i present. Jag vill ha de här dessertskålarna från Jelly Bean. I rosa, vitt och turkos. De finns till exempel på Cervera och skulle trivas väldigt bra hemma hos mig. Förutom de här finfina dessertskålarna så önskar jag mig ungefär samma saker som jag önskade mig i julklapp, nämligen:

  • Fler kakburkar, kakfat och tårtfat. Lagerhaus och Indiska har fina grejer.
  • En baksten
  • Säsong 2 av Greek på dvd
  • Håkan Hellströms senaste album, Håkan Hellströms live-dvd han släppte förra året och Håkan Hellströms fotobok: PS. Lycka till ikväll
  • En helt fantastiskt fin sjömansjacka som finns på H&M
Ja. Det var väl ungefär det. Fast egentligen har jag mest ångest för att fylla år. Nu kommer jag aldrig ha råd att åka tåg igen, för att inte tala om att spårvagnskortet kommer att kosta mig över 800 jävla kronor i månaden. Och då ingår inte ens nattaxan längre. Jag tar det som att de på Västtrafik har bestämt att man inte ska vara ute och ränna på nätterna längre efter att man fyllt 26, därför ska jag ränna ute hela nätterna under denna sista helg som ungdom. Jag börjar med att åka hem till Charlotta och Calle på matbloggarmiddag ikväll. Det blir fint det!

Strand Of Oaks - Daniel's Blues

Kommentarer
Postat av: Sofie / Mumsfillibaba

Så fina de skålarna! Jag har ett jellybean kakfat. Like it!!



Vi kan prata åldersnojja ikväll...

2011-02-18 @ 17:44:47
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
Postat av: Mårtenssons kök

Farligt fina färger!

Ja, det var minsann inte igår man fyllde 26 år... Känns som att 28 var den perfekta åldern att vara i, fråga inte varför, det vet vi inte själv. Det bara känns så...

Hoppas ni får en underbart trevlig kväll, vi är inte alls avis!

2011-02-18 @ 21:22:38
URL: http://martenssonskok.blogspot.com
Postat av: Malin

Å vilka fina skålar, dom vill jag oxå ha!! Klart du ska få dom i present när du fyller! Gud, önskelista, det har jag ingen, jag kommer inte få nånting ändå... God mat och vin, det är nog vad jag kan vänta mig nu när jag fyller 42 om ett par veckor...



Men idag har ni väl sol? Vi har strålande väder men skitkallt, -19 grader i morse, brrr!



Kram

2011-02-19 @ 12:41:01
URL: http://www.cannolisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0