Regnets dal.

Det är ju trots allt fredag. Så då måste jag ju bjuda lite på fredagspepp, även om jag själv är jäkligt trött. Det här är en av mina favoriter just nu, om några veckor när jag insett att varenda liten fjortis i världen gillar denna låten och reklamradiokanalerna spelat sönder den (vilket ju visserligen inte jag märker av då jag undviker reklamradio lika mycket som jag undviker tjejtidningar) kommer jag nog att ångra det här uttalandet. Men just nu. Nu gillar jag den här låten som tusan, och videon är skitsnygg också:

Enda nackdelen är väl att den är så svårt att sjunga med till. Jag bara: "Nanananana, fuck and a fuck fuck you..." Stackars Jimmy. Eller nej fan. Inte stackars Jimmy. Det kan han gott ha.

 

Cee Lo Green - Fuck You


(den är inte så hemsk som den låter på titeln. det är en fin bit. jag lovar.)


Kommentarer
Postat av: Malin

Sonen sover här brevid mig så jag får lyssna sen, har inte hört den än ivf... Hoppas ni fick en mysig fredag med dom obligatoriska tillbehören och att lördagen blir minst lika mysig.

Kram

2010-10-09 @ 13:00:09
URL: http://www.cannolisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0