Talar om de fina stunderna.


Idag tog den vegetariska veckan slut. Det blev couscoussallad med kyckling och cashewnötter. Fast det var så lite kyckling så det räknas knappt. Höhö. Okej då, det räknas. Men jag spann åtminstone vidare på lätt sommarmat-temat. Nu ska jag ägna mig åt min favoritstund på dagen, nämligen kvällste och kaka. Yes, jag är en liten tant. Men jag gillar det. Dricka te och äta kaka uppkrypen i soffan, det är faktiskt inte dåligt alls. Jimmy har varit ledig idag och storstädat hela lägenheten. BÄSTA KILLEN! Så nu blir det te, kaka och så ska vi se färdigt på Amores Perros som vi försökt ta oss igenom i några dagar nu. Den är bra, men lång.

Gill Scott-Heron & Brian Jackson - Peace Go With You, Brother

Kommentarer
Postat av: marlene

Men guuud!! jag blir alldeles hungrig av att läsa din blogg ;-) va gott allt ser ut att vara!! duktiga du..



Mvh

marlene

2010-06-30 @ 22:17:15
URL: http://johnlittle.blogg.se/
Postat av: Malin.T

Hoppas ni får en underbar stund, kaka och the är inte helt fel. Själv har jag precis ätit grillat med din rostade potatis, mozarella/tomatsallad och vitlöksbröd ute på altanen med ett glas rött, inte heller helt fel...

Kram Malin

2010-07-01 @ 19:10:55
URL: http://www.cannolisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0