Mixat och grillat.

Jag vet att det är onsdag idag men jag tänker ändå visa upp våran måndagsmiddag. Bara för att vi fuskade så mycket med den. Man får ju faktiskt det när det är måndag och man har varit uppe sen sex på morgonen och jobbat hela förmiddagen för att sedan gå i skola till klockan fyra på eftermiddagen och man sedan kommer hem till ett tomt kylskåp. Ja, det händer faktiskt emellanåt. Då får man springa ner till affären och köpa ihop saker till detta:


Kycklingsallad

För 4 portioner

1 påse siciliansk salladsmix
1 grillad kyckling
1 paket fetaost
1 liten burk majs
ca 8 st cocktailtomater

Tärna kycklingen och fetaosten och rör ihop tillsammans med allt annat.
Servera med ett gott bröd och en dressing eller vinägrett.

En bit av en tårta. Mmm. Tårta. Jag sitter och försöker stå emot mitt sötsug just nu. Hockeyallsvenskan har börjat idag så Jimmy är icke kontaktbar utan sitter mest och svär och suckar. Fast för en stund sen skrek han "JAAAAA!" rakt ut, så jag antar att Leksand har gjort ett mål i alla fall. Nej. Det hjälpte inte alls att skriva om Jimmys hockeyvanor, jag är fortfarande sugen på sötsaker. Just typiskt.

Kommentarer
Postat av: heebs

ohh, d et ser för bra ut!

2009-09-18 @ 01:40:09
URL: http://thewhitetee.blogg.se/
Postat av: Mikaela

jag blandar funligt med kesella

2009-09-24 @ 18:07:26
URL: http://mymica.blogg.se/Iheartgreen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0