För vi dansar och du har så mjuka läppar.

Jag bjuder lite snabbt på Dagens Middag innan vi ska sova:



Fläskkarré med bulgursallad

Marinera karrén i:
Olivolja
Soja
Sirap
Svartpeppar
Salt
Ingefära

Bulgursallad:
bulgur
ruccola
salladslök
cocktailtomater

Ja. Sen steker man karrén, eller grillar om det är fint väder. Och så äter man upp det. Vi hade vitlökssås till idag och det var inte så dumt. Nu ska jag sova. Imorgon är det skola som gäller, sen möte med jobbet och sen ska jag ner till tågstationen och möta min mor, min far och den lilla Pippen. Brorson är hans titel. Så det blir en helg fylld med familjeaktiviteter. Yaay. Tant som jag är så ser jag fram emot det. Sova var det ja. Man behöver mycket energi för att orka med det lilla mongot. Indeed.

Kommentarer
Postat av: Katinka

Familjeweekend låter inte dumt! Spara på energin bara ja...



Och TACK, TACk för din röst. Jag måste ju vinna liksom...

2009-05-08 @ 11:53:56
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0