Jag vill försöka igen.

Kan ingen bara sluta att mata Jimmy med kaffe och socker? Okej, det där med sockret är kanske mitt fel eftersom jag tog hem lite överblivet krimskrams från jobbet. Men kaffet är han skyldig till helt själv och nu är han överallt hela tiden. Hoppar upp och ner och springer fram och tillbaka och sjunger och beter sig som en duracellkanin på speed. Jag ska nog slå honom med något hårt i huvudet så att han lugnar ner sig.

Nu är jag snart ikapp. Här är Tisdagens Middag:



1 kycklingfilé per person
Rödlök
Mango Curry-krydda
Mango
Avokado
Isbergssallad
Körsbärstomater
2 dl matlagningsyoghurt
ca 3 msk sweet chilisås

Tärna kycklingfilén. Finhacka rödlöken. Bryn i stekpanna och krydda med Mango Curry.
 Skala och dela mangon, skär upp avokado, strimla isbergssallad, dela körsbärstomater.
Blanda en sås av yoghurt och sweet chilisås. Lägg upp på tunnbröd och vik ihop till wraps. Ät.

Sen våran promenad i skogen har jag tittat på Popcirkus från igår med Håkan Hellström och Moneybrother, varav den senaste tydligen ska börja sälja tomatsoppa. Och Håkan Hellström var gullig som vanligt. Naaaaaw. Nu ska jag titta färdigt på Gilmore Girls och sen ska jag mata Duracellkaninen.

Leonard Cohen - So Long Marianne

Kommentarer
Postat av: Jessica

Mycket smarrigt du gjort det sista, mackan skulle jag gärna ta till kvällsmat nu!

2009-03-26 @ 19:00:08
URL: http://www.hallonblabar.blogspot.com
Postat av: Katinka

Men ojdå. Utnyttja läget helt enkelt och sätt en dammsugare i handen på honom när han far runt. Lite gott kan det ju medföra då...

2009-03-27 @ 11:18:24
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Annapanna

En duracellkanin som bara går och går.. skynda dig till sängs med honom, NU! ;D HAHAHA! Jaaa, han lär aldrig ta slut ju :D Utnyttja honom för fan :D

2009-03-27 @ 14:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0