Why doesn't it rain?

Jag skulle kunna ta lite regn nu faktiskt. Det kan börja nu om ungefär en halvtimme och hålla på tills imorgon kväll. Solsken och värme i all ära men det blir ju så himla svårt att plugga! Lite regn nu tack. Bara så att jag blir klar med den där förbannade hemtentan. Sen får det gärna bli sol och varmt igen tills i helgen. Jag får bjuda ner någon från Falun att hälsa på, då regnar det alltid. Någon som är sugen? Du får dock inte störa. Du kan bara gå runt och vara lite allmänt tjurig över att det regnar och berätta om hur mycket bättre allt är i Falun, det verkar vara ett populärt inslag bland besökarna. Men allt detta kan du göra för Jimmy i vardagsrummet så sitter jag i köket och skriver tenta. Kom kom. Jag bjuder på kakor. Du bjuder på regn. Kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: Annispannis

Fast jag förstår inte hur man ens kan få för sig att påstå att Falun är bättre än Göteborg? Fan vad det är smidigt i storstan göteborg <3! Wööh. Om jag inte vore en sån bonde skulle jag också rymma! PUSS!

2009-06-04 @ 15:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0