Mina blommor har dött.

Nu när min balkongblomma har gått vidare till den andra sidan så vill jag ha en ljuslykta. Men det måste ju vara en riktigt fin ljuslykta, och en sån som hänger fint på min balkong. Visserligen har vi bara balkong i 6 veckor till, sen är det ju dags att flytta, men någon gång i livet kanske vi får en balkong igen. Då är det bra att ha en ljuslykta. Jag tänker mig någonting i den här stilen:



Fast kanske platt under så att den kan stå. Det kan vara bra, så kan den stå någonstans tills vi får en balkong igen. Egentligen borde man sluta surfa runt så mycket, man hittar bara massor av saker som man vill ha. Som fina ljuslyktor, och massor av andra fina saker till hemmet. Kanske också en fin kamera som tar fina bilder. Eller någonting fint att ta fina bilder på. Lite mer fint i livet helt enkelt. Som en ljuslykta på balkongen. Det är fint det.

Distance - Feel Me

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är min nya design fixad och jag hoppas du vill titta in!

Ha en jätte bra dag!

2009-07-13 @ 21:47:26
URL: http://littledessert.blogg.se/
Postat av: Kia

Aha, från Jotex?



Har samma tror jag, fast bords- samt vägglyktan.

2009-07-15 @ 16:17:35
URL: http://kiaomlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0