Jag förstår dom, som gör sig själv till en bomb.





Det här tycker jag är en jättefin bit. Tyvärr kunde jag inte hitta den med bättre kvalitet än såhär så det får helt enkelt duga så. Det är en fin bit ändå. Jag tänker lite på Jimmy när jag hör den. Fast säg det inte till någon. Vi håller nämligen hårt på våran stenhårda image. Man vill ju inte vara det där snuttegullegulliga-paret som alla vill kräkas över liksom. Så vi säger helt enkelt att jag tycker att det är en fin bit.

Florence Valentin - Jag Är Hellre Blind Än Ser Mitt Liv Utan Dig

Kommentarer
Postat av: åsa - hello sugar!

250 gram sugarpaste skulle nog inte räcka till en tårta, tror nog du behöver dubbelt så mycket eftersom när man täcker tårtor måste man kavla ganska tjockt. men du kan däremot få ut en hel massa sockerblommor, ja säkert 100, eller täcka en hel massa cupcakes. vet inte exakt hur många men 250g räcker ganska långt när det gäller cupcakes eftersom man kan kavla ut sugarpasten ganska tunt. :)



åh florence valentin såg jag live för kanske 5 år sen :) kan tyvärr inte lyssna på låten du la upp för mitt internet är för segt.

2009-07-12 @ 22:38:06
URL: http://hellosugar.se
Postat av: Sandra drömkaka

Men vad roligt att du jobbar på konditori, lyckis!! Får väl hoppas jag hamnar på något också efter utbildningen :)



Åh Florence, jag ska se han på Trästocksfestivalen i helgen! Längtar, bästa artistutbudet & gratis wihoo :D

2009-07-13 @ 11:31:12
URL: http://dromkaka.blogg.se/
Postat av: Annispannis

Bosse, du är så blöööödig ;)

2009-07-13 @ 20:21:14
Postat av: hogie

Det är jättefin bet. Florence Valentin är så mycket finare än vad många tror! Fint ska det va.

2009-07-19 @ 19:35:16
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0