Jag vet att alla tror att...

Snart är det födelsedag! Det är det faktiskt. På riktigt. Då får man önska sig massor av saker som man ändå inte får. Men önska sig är ju gratis. Idag önskar jag mig det här:

  


Fina saker som gör en fin. Åh, gud så ultimat. Nu kommer jag visserligen bara ha de här grejerna för att flasha med, men det gör väl ingenting. Måste man använda allting till det som det är gjort för? Nej. Exakt. Nu ska jag säga åt Jimmy att gå in på min blogg och titta vad jag vill ha i födelsedagspresent. Men han har inte tid, för han måste titta på massa tecknad fjantig film. Jag hatar film. Som är fjantig. Jimmy är också rätt fjantig.

R.E.M - Murmur

Kommentarer
Postat av: Ottilia

haha, såg hos egoina att du också tycker om Rachel Ray. haha, jag håller fullt med dig. hon kan gärna bo i mitt kök och laga mat när jag vill! och skrika med sin hesa röst.. ;) haha! ha en bra dag btw.

2009-01-30 @ 09:50:33
URL: http://tilamao.blogg.se/
Postat av: Katinka

Haha Pernilla! Vet du att jag gillar dig skarpt! Du är jätterolig!

Säg till Jimmy att sluta upp med sina fjantigheter och starta upp förberedelserna inför din födelsedag! Fattas bara annat.

2009-01-30 @ 10:44:57
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Annispannis

jag <3 dig!

2009-01-30 @ 15:32:39
Postat av: des

åhh en sån där violgrej har jag!! det är en bra sak att önska sig! önskar du dig nåt från indien? ;)

2009-01-30 @ 18:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0