Ta mig till dans.

Idag är det 19 dagar kvar till födelsedag! (12 dagar till Alla Hjärtans Dag och 26 dagar till låtsas-årsdag) Jag vill ju inte att Jimmy ska behöva springa runt hela Göteborg och desperat leta efter någonting bara för att jag har sagt att jag blir glad för vad som helst. Även om jag blir glad för allting bara det är rosa, glittrar, är prickigt eller har rosetter på sig. Idag önskar jag mig det här:



Gulliga små tartelettformar. Jag önskar mig en minimuffins-plåt också, men det verkar vara ont om såna. Åtminstone på internet. Jag råkar veta att det finns på Verner&Verner, där även de här små gulliga formarna finns. Och när Jimmy ändå är nere på Verner&Verner kan han ju lika gärna gå in på Papeterie där jag vill ha ALLT i hela affären. Det är tur för Jimmy att han har sån omtänksam flickvän som berättar för honom vad hon vill ha i present. Så han slipper undra liksom.

Dan Auerbach - Whispered Words

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0