Är det på riktigt eller drömmer jag?



Det här får mitt pophjärta att slå några extra slag. Och så saknar jag Ellen när jag hör det, för det får mig att tänka på att stå på somrig festival med Ello & Clara och tokdansa i leriga converse. Så jag fick lov att skriva till Ellen och tipsa henne om det här lilla bandet och hon verkar nöjd. Att Jimmy tycker det är dåligt gör det i mina ögon bara ännu bättre. Nu vill jag bara att de ska spela på Pustervik eller Sticky eller på någon annan liten klubb här i stan igen. Ja, något av det bästa med att bo i Göteborg är att det finns så mycket musik att se live och att det inte alls är svårt att få någon med sig att titta. Läs; Evelina och Jolin är inte alls svårflirtade när det kommer till livespelningar.

Samtidigt Som - Constant In Motion
Samtidigt Som - Bankar I Mitt Bröst

Kommentarer
Postat av: Ann

Och det är min kompis Johannas kille Erik som sjunger! Har sett dem på jazzhuset, men skämde ut mig så till den milda grad att jag inte planerar att se dem igen inom en nära framtid. Läs om det hela här: http://lillaj.blogspot.com/2007/11/en-liten-berttelse-om-ngra-ngra.html

Men egentligen tycker jag inte om musiken...

2009-02-27 @ 18:20:55
URL: http://www.derknackarsch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0